Porównaj oferty kredytów hipotecznych

Zostaw kontakt, a doradca finansowy oddzwoni z najlepszą ofertą!

Zostaw kontakt

Danske Bank

Historia

Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce jest częścią grupy Danske Bank.
W 2000 r. Danske Bank A/S przejął Polsko-Kanadyjski Bank św. Stanisława, założony w 1991 r. W 2001 r. zmienił nazwę na Danske Bank Polska S.A. W 2006 r. Danske Bank Polska S.A. przekształcił się w Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce.

Z roku na rok zwiększa się liczba firm korzystających z pakietu usług Danske Bank. Na rynku wciąż jest mało placówek bankowych, które kierowały by swoją usługę typowo do klientów korporacyjnych. Z tego też powodu Danske Bank cieszy się dużym zainteresowaniem. Bank ten jest duńską placówką – łączy w sobie skandynawską tradycję z nowoczesnym podejściem do oszczędzania i budżetowania firm. Z oferty banku mogą korzystać klienci indywidualni. Mimo to głównym odbiorcą usług wciąż są małe, średnie i duże przedsiębiorstwa.

Oferta produktowa

Misją zarządu banku jest dostarczanie klientom korporacyjnym jak najlepszej jakości usług i produktów finansowych. Specjaliści pracujący w Danske Bank mają wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami z międzynarodowych spółek. Zespół fachowców świadczy szeroki pakiet usług związany z zarządzaniem pieniędzmi oraz innymi produktami finansowymi.  Danske Bank to także duża oferta ubezpieczeń oraz funduszy dla firm. Klienci banku mogą skorzystać także z szerokiego pakietu ubezpieczeń pracowniczych.  Klient może swobodnie i bez problemów zarządzać swoim kontem poprzez mobilny system obsługi klienta czynny 24h na dobę. System Bussines Online pomaga zarządzać kontem firmowym oraz mięć stały dostęp do informacji bez konieczności chodzenia do siedziby banku. Business Online jest internetowym, działającym w czasie rzeczywistym systemem bankowym zapewniającym bieżący dostęp do rachunków w Danske Banku w Polsce, Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej, Niemczech, Irlandii za pomocą tego samego loginu. Główne funkcjonalności:

  • Dostęp do sald rachunków i transakcji 24h/7 dni w tygodniu – dzięki czemu możliwe jest bieżące monitorowanie przychodzących i wychodzących płatności.
  • Dostęp do kont w różnych krajach za pomocą jednego loginu.
  • Wykonywanie krajowych i zagranicznych płatności z każdego miejsca z dostępem do Internetu.
  • posiadacz rachunku, ile osób ma mieć dostęp do systemu i z jakich uprawnień mogą one korzystać, np. jedynie z przeglądania rachunków, czy również z wykonywania płatności.
  • Business Online w podróży.
  • Zdalny dostęp do rachunków przez tablet lub telefon. Będąc użytkownikiem Business Online wystarczy zainstalować odpowiednią aplikację z App Store (dla iOS) lub Google Play (dla Android).

Wypowiedzenie umowy, zgłoszenie szkody

Wypowiedzieć umowę można pisemnie wypełniając formularz przygotowany przez bank. Wypowiedzenie umowy na produkt czy usługę można wysłać pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub złożyć osobiście w siedzibie banku. Zgłoszenie szkody objętej ubezpieczeniem, zastrzeżenie karty, dostępu do rachunku i innych produktów finansowych, zgłoszenie nieautoryzowanego dostępu do naszego serwisu transakcyjnego czy konta:

Business Online helpdesk

Tel. +48 22 33 77 190
E-mail: customersupport@pl.danskebank.com

Departament Obsługi Klienta Biznesowego

Nowy użytkownik w Business Online, nowe konto, zmiana pełnomocnictw
Tel. +48 22 33 77 133

Klienci indywidualni

  • Dla osób posiadających konta osobiste w Danske Bank poza Polską - tel. +45 70 12 34 56
  • Dla kont w Danske Bank w Polsce - tel. +48 22 33 77 150

Kontakt

Danske Bank A/S S.A.
Oddział w Polsce
ul. Emilii Plater 28
00-688 Warszawa

Pomoc techniczna Business Online (8:00-17:00)
Tel. +48 22 33 77 190

Departament Bankowości Korporacyjnej
Tel. +48 22 33 77 150

Wymiana walut oraz wiadomości z rynku.
Tel. +48 22 33 77 110

Sprawdź oferty X